Ouderportaal.

Het ouderportaal is het centrale communicatiekanaal van Korein. Hier kun jij als ouder belangrijke informatie inzien, zoals je facturen, wanneer je kindje staat ingepland, het dagverslag en foto’s van jouw kind. En wil je contact met de pedagogisch medewerkers op de groep van jouw kind? Stuur ze dan eenvoudig een berichtje via het ouderportaal.

Alle voordelen op een rij.
- Krijg inzicht in facturen, jaaropgaven, contracten en tarieven. 
- Communiceer met de pedagogisch medewerkers op de groep.
- Blijf op de hoogte van het laatste nieuws.
- Bekijk foto's van activiteiten van jouw kind.
- Beheer jullie persoonlijke gegevens.
- Meld je kind eenvoudig af.

Hulp nodig?

Je kunt op twee manieren inloggen:
1) via de webbrowser (korein.ouderportaal.nl)
2) via de "OuderApp van Konnect" (beschikbaar voor Android en iOS). De URL/het domein wat je moet ingeven is: korein.ouderportaal.nl

Voor beide manieren heb je de inloggegevens nodig die je van Konnect zult ontvangen.

Geen inloggegevens ontvangen?
Controleer of de e-mail in je SPAM-box terecht is gekomen. Is dat niet het geval? Klik dan op 'wachtwoord vergeten' onder het inlogscherm. Vul vervolgens bij 'gebruikersnaam' jouw e-mailadres in dat bij ons bekend is en klik op 'versturen'. Je ontvangt dan een e-mail met verdere instructie.

Wachtwoord vergeten?
Klik op 'wachtwoord vergeten' onder het inlogscherm. Vul vervolgens bij 'gebruikersnaam' jouw e-mailadres in dat bij ons bekend is en klik op 'versturen'. Je ontvangt dan een e-mail met verdere instructie.

Extra dag aanvragen

  1. Ga naar 'Agenda'
  2. Klik op 'Dag aanvragen'
  3. Kies 1 of meerdere kinderen en selecteer de dag of periode
  4. Klik op 'Indienen'
  5. De aanvraag wordt ter goedkeuring aangeboden. De status is te volgen via 'Aanvragenoverzicht'
  6. De facturatie vindt achteraf plaats door Korein en rechtstreeks aan de ouders. Bedragen worden automatisch geïncasseerd na de maand van afname, indien je een machtiging voor de automatische incasso hebt afgegeven.
  7. Annuleren van goedgekeurde extra opvang is niet mogelijk

Afmelden

  1. Ga naar 'Agenda'
  2. Klik op blauw icoon agenda
  3. Kies voor ‘Afwezigheid doorgeven’
  4. Voer de datum en eventueel dagdeel van afwezigheid in
  5. Kies 1 of meerdere kinderen die je af wilt melden
  6. Klik op 'Aanvraag indienen'

Let op: wanneer het kind eenmaal is afgemeld kun je het niet via het ouderportaal opnieuw aanmelden. Hiervoor kun je contact opnemen met de vestiging.

Bekijk de handleiding van het ouderportaal. Heb je na het lezen van de handleiding nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op via info@korein.nl of telefonisch via 040 - 294 89 89.

Download de handleiding

Veelgestelde vragen 

Om een account te activeren ga je naar: korein.ouderportaal.nl en daar klik je op wachtwoord vergeten. Vul dan je gebruikersnaam in. Dit is jouw mailadres. Daarna ontvang je in jouw mailbox een e-mail met daarin een link waarmee je een nieuw wachtwoord in kunt stellen.

Om in te loggen in de app download je via de Google Playstore of de App Store de app: OuderApp van Konnect. Er wordt dan gevraagd om een URL in te vullen. Hier hoef je alleen 'Korein' in te vullen, want de rest van de URL is al voor je ingevuld. Als het goed is staat daar: .ouderportaal.nl. Vervolgens klik je op volgende en kun je daar jouw gebruikersnaam en wachtwoord invullen om in te loggen. 

Je kunt het ouderportaal het beste openen via de OuderApp of via de webbrowser met Chrome of Mozilla Firefox. Dan kun je de foto's bekijken. 

Je staat in het ouderportaal waarschijnlijk geregistreerd als tweede ouder/verzorger. In het ouderportaal kan alleen de persoon die als eerste ouder/verzorger geregistreerd staat facturen en documenten inzien. 

In de eerste twee weken na het einde van de plaatsing kun je nog in het dagboek schrijven en foto’s toevoegen. Ook ontvang je nog berichten van de groep. Je hebt dan nog acht weken de tijd om het dagboek en foto's te downloaden, voor als je deze graag wilt bewaren. 

Na deze acht weken kan je nog steeds inloggen om toegang te hebben tot de facturen en jaaropgaven in het ouderportaal. Verder biedt het account geen actieve functies en actuele informatie meer.

Wanneer je na acht weken toch nog foto's of het dagboek wil ontvangen, neem dan contact met ons op.